Forum Stowarzyszenie Nieborowska 34 Strona Glowna Stowarzyszenie Nieborowska 34
Zapraszamy również na www.n34.pl
 
AlbumAlbum   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj sie, by sprawdzic wiadomosciZaloguj sie, by sprawdzic wiadomosci   ZalogujZaloguj 

Msza Św. za naszą sprawę

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Stowarzyszenie Nieborowska 34 Strona Glowna -> Rozmowy otwarte o sprawie budynku na ul.Nieborowskiej 34 i nie tylko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastepny temat  
Autor Wiadomosc
7A_bolek
V-ce Prezes Stowarzyszenia


Dolaczyl: 14 Maj 2007
Posty: 1044
Skad: Gdańsk

PostWyslany: Nie Paz 07, 2007 6:11 pm    Temat postu: Msza Św. za naszą sprawę Odpowiedz z cytatem

Hej

Wybieramy się w tym tygodniu do księdza proboszcza w lokalnej parafii aby przedstawić mu naszą sprawę. Może uzna za stosowne wywiesić nasz list otwarty w gablocie lub wspomnieć coś w ogłoszeniach...

Niezależnie jednak do tego, chcemy zamówić Mszę Św. w intencji szybkiego i pomyślnego rozwiązania naszego problemu. Jak mniemam nie wszyscy z nas muszą koniecznie widzieć siłę w modlitwie, ale części zapewne nie jest to obojętne.

Jeśli ktoś chciałby się dorzucić na ofiarę mszalną, to zapraszam do nas. Oczywiście jest to sprawa absolutnie dobrowolna, składki nie podaję bo nie chodzi tyle o wzbogacenie kasy parafii co o symbol.

Edit 8/10:
Wybieramy się tam w czwartek ok 17:30.


Ostatnio zmieniony przez 7A_bolek dnia Pon Paz 08, 2007 7:21 am, w calosci zmieniany 1 raz
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc Wyslij email Odwiedz strone autora
18C_wojtazy
Prezes Stowarzyszenia


Dolaczyl: 14 Maj 2007
Posty: 1194

PostWyslany: Pon Paz 08, 2007 7:19 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Popieram. My się dorzucimy.
_________________
pozdrowienia, wojtazy
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc Wyslij email Numer GG
3A_ania
Członek Stowarzyszenia Nieborowska 34


Dolaczyl: 14 Maj 2007
Posty: 449

PostWyslany: Pon Paz 08, 2007 8:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My też
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc
13A_Emilia
Członek Zarządu Stowarzyszenia


Dolaczyl: 14 Maj 2007
Posty: 682

PostWyslany: Pon Paz 08, 2007 12:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My też się dorzucimy
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc Numer GG
7c_Rex
Członek Stowarzyszenia Nieborowska 34


Dolaczyl: 16 Maj 2007
Posty: 683

PostWyslany: Pon Paz 08, 2007 12:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kilka grosikow tez jestem wstanie dorzucic (...)
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc Numer GG
5C_monique
Członek Stowarzyszenia Nieborowska 34


Dolaczyl: 16 Maj 2007
Posty: 114

PostWyslany: Wto Paz 09, 2007 7:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

my tez sie dorzucimy ,
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc
7A_bolek
V-ce Prezes Stowarzyszenia


Dolaczyl: 14 Maj 2007
Posty: 1044
Skad: Gdańsk

PostWyslany: Wto Paz 09, 2007 8:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

super, ze też w to wchodzicie. U nas w domu jest już koperta na ten cel, więc jak ktoś chce - to zapraszam. Ania będzie w domu pewno ok 15:30, a ja powinienem być ok 18.
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc Wyslij email Odwiedz strone autora
4a_paula
Komisja Rewizyjna Stowarzyszenia


Dolaczyl: 16 Maj 2007
Posty: 258

PostWyslany: Czw Paz 11, 2007 6:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bolek, czy ktos ok 15 dzisiaj bedzie w domu u Was. My tez chcemy sie dorzucic na msze??
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc
7A_bolek
V-ce Prezes Stowarzyszenia


Dolaczyl: 14 Maj 2007
Posty: 1044
Skad: Gdańsk

PostWyslany: Czw Paz 11, 2007 6:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o 15 raczej nas jeszcze nie będzie. Dziś co prawda wybieramy się do proboszcza (lub sam Marcin_8B jeśli ja będę na spotkaniu z BMRem), ale pieniądze na mszę chcemy dać trochę później, więc spokojnie możecie podrzucić wieczorem. Ania będzie już ok 18 (wcześniej też może uda Jej się wyskoczyć do ks. proboszcza razem z Marcinem)
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc Wyslij email Odwiedz strone autora
4a_paula
Komisja Rewizyjna Stowarzyszenia


Dolaczyl: 16 Maj 2007
Posty: 258

PostWyslany: Czw Paz 11, 2007 7:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok, więc wieczorem ok 18 wpadne z kasa:))
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc
13A_Emilia
Członek Zarządu Stowarzyszenia


Dolaczyl: 14 Maj 2007
Posty: 682

PostWyslany: Czw Paz 11, 2007 7:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też bo zapomniałam o datku Wink
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc Numer GG
7A_bolek
V-ce Prezes Stowarzyszenia


Dolaczyl: 14 Maj 2007
Posty: 1044
Skad: Gdańsk

PostWyslany: Czw Paz 11, 2007 4:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

byliśmy z Anią i Marcinem, ksiądz bardzo miło nas przyjał, ze zrozumieniem i współczuciem. Poniżej informacja o Mszy Św.

----

Gorąco zapraszamy na Mszę Świętą, która będzie odprawiona w intencji rychłego rozwiązania naszej sprawy (dokładnie o błogosławieństwo Boże dla rodzin z ul. Nieborowskiej 34 w problemach z deweloperem)


Godzina 19:00,
najbliższa niedziela 14 października

miejsce: nasza parafia p.w. św. Teresy Benedykty od Krzyża na ul. Wawelskiej

Prosimy o modlitwę i możliwie o obecność na Mszy Świętej.


To bardzo ważne.
Powrot do gory
Zobacz profil autora Wyslij prywatna wiadomosc Wyslij email Odwiedz strone autora
Wyswietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Stowarzyszenie Nieborowska 34 Strona Glowna -> Rozmowy otwarte o sprawie budynku na ul.Nieborowskiej 34 i nie tylko Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mozesz pisac nowych tematow
Nie mozesz odpowiadac w tematach
Nie mozesz zmieniac swoich postow
Nie mozesz usuwac swoich postow
Nie mozesz glosowac w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group